.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی شان اسطوره کشتی جهان حفظ نمی شود ....
ضعف اطلاع رسانی و عدم استقبال از آئین رونمایی از تمبر ببر مازندران !
شمال نیوز : نادیده گرفتن نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی کم‌کم به یک عادت غلط تبدیل شده و همین امر ریشه انگیزه را در جوان‌ترها می‌خشکاند و تاب و توان را از آنها خواهد گرفت.....
شمال نیوز : اداره کل محیط‌زیست استان مازندران، تصمیم گرفت در سالن شهرداری قائم‌شهر، بدون اطلاع‌رسانی به اکثریت خبرنگاران، از اسطوره کشتی جهان، امامعلی حبیبی تقدیر کرده و به پاس همه خدمات ارزنده این ورزشکار پیشکسوت، از تمبری با عنوان ببر مازندران رونمایی کند ولی انگار جز کارمندان محیط‌زیست و یکی دوتا از مسؤولان شهرستانی افراد دیگری حضور نداشتند.

به گزارش شمال نیوزر، احترام به بزرگ‌ترها آنقدر مهم است که خداوند در قرآن نیز به آن اشاره کرده و در آئین ما ایرانی‌ها نیز از اجر و قرب زیادی بهره‌مند است.

از قدیم رسم بر این بود که هرگز با صدای بلند با بزرگ‌تر خود صحبت نکنیم، جلوی بزرگ‌تر پا دراز نکنیم و هرگز با تندی و لحنی بی‌ادبانه بزرگ‌تر از خود را مورد خطاب قرار ندهیم و این منش‌ها همراه با گذشت زمان کمرنگ‌تر شد و به جایی رسید که نه تنها موارد ذکر شده کمتر رعایت می‌شود بلکه گاهی پا از گلیم خود فراتر گذاشته و تبدیل به بی‌احترامی می‌شود.

احترام به ورزشکاران به ویژه کسانی که در این عرصه مویی سپید کرده و استخوانی ترکانده‌اند بر همه واجب است و احترام به فردی که برای کشور و سرزمینش بارها و بارها غرورآفرینی کرده و پرچم ایران را در دنیا برافراشت دیگر جای خود دارد که متأسفانه ...


اداره کل محیط‌زیست استان مازندران، تصمیم گرفت پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهرداری قائم‌شهر، بدون اطلاع‌رسانی به اکثریت خبرنگاران، از اسطوره کشتی جهان، امامعلی حبیبی تقدیر کرده و به پاس همه خدمات ارزنده این ورزشکار پیشکسوت، از تمبری با عنوان ببر مازندران رونمایی کند ولی انگار جز کارمندان محیط‌زیست و یکی دوتا از مسؤولان شهرستانی، کسی یا اهمیت این موضوع را درک نکرده که در سالن حضور نداشت و یا مثل اهالی رسانه از این رخداد بزرگ بی‌اطلاع بود.

نادیده گرفتن نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی کم‌کم به یک عادت غلط تبدیل شده و همین امر ریشه انگیزه را در جوان‌ترها می‌خشکاند و تاب و توان را از آنها خواهد گرفت.


هر کسی که خون ایرانی در رگ‌هایش جاری است می‌داند که امامعلی حبیبی از اسطوره‌های کشتی در ایران و جهان است و بی دلیل نیست که لقب ببر مازندران را با خود یدک می‌کشد.

به گزارش فارس، حبیبی در حالی‌که بیمار بود، توانست مدال طلای بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۵۶ در وزن ۶۷ کیلوگرم را کسب کند و در دوران حضورش در عرصه جهانی به سریع‌ترین کشتی‌گیر جهان معروف بود که توانست در مسابقه‌های جهانی تهران دو تن از بزرگان کشتی جهان یعنی و اختانگ بالاوادزه از اتحاد شوروی و اسماعیل اوغان از ترکیه را در کمتر از سه دقیقه ضربه‌فنی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 29 خرداد 1396
امام علی حبیبی ببر مازندران،سریع ترین کشتی گیر جهان.افتخار مازندران،تبرستان و ایران.همین الان که پیر شدن هم ابهت خودشون رو دارن.سلامت باشید جهان پهلوان.
کار سازمان محیط زیست هم عالی بود ولی ای کاش اطلاع رسانی میشد تا با استقبال مردم مراسم در حد پهلوون میشد
رستمی 30 خرداد 1396
سلام من یکی از حامیان محیط زیست هستم.نگارنده محترم اول این کار اداره شهرستان بوده نه استان.شما فرق استان و شهرستان رو لطفا درک کن چون این مطلب مغرضانه کاملا در جملات شما پیداست.گر چه ایراداتی در این مراسم مشاهده میشه چرا به نفس کار که همون زنده نگه داشتن نام پهلوان حبیبی هست توجه نکردید.راستی نکنه پورسانت نرسید که اینجوری خشمگین شدی.تا افراد سهم خواهی مثل شما بجای پیشنهاد حبیبی و بغض را پیشه میکنید در این استان باشند هیچ کار فرهنگی نمیشه کرد.درود بر غیرت مدیر محیط زیست قائمشهر.
پاسخ ها به این نظر
سید 1 تير 1396
من در اخبار اداره کل خواندم که کار استان بود . حالا چه فرقی میکنه ؟ مهم ارزش پهلوان حبیبی بود که زیر سئوال رفت . من از یکی از دوستانی که در مراسم بود شنیدم که پهلوان حبیبی خیلی ناراحت بود . واقعا حرمت شکنی شد . برای رئبی محیط زیست قائم شهر و برای معاون اداره کل که حضوذ داشت در این افتضاح متاسفم .
3 31 خرداد 1396
متاسفانه اداره پست هم در اين زمينه ها تك روي دارد تنها موضوع اجتماعي كه پست ميتونه مشاركت داشته باشه تمبر يادبود هست ولي .... دريغ از تدبير

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.